2013/09/08

"The Wind Of Change"...

... czyli co i dlaczego się zmienia oraz skąd wicher ten dmie.

Witam,
być może część z Was zauważyła, ale usunąłem pole "z serii" przy wszystkich opowiadaniach. Uznałem bowiem, że nie jest ono konieczne, gdyż wszystkie opowiadania z danej serii znajdują się na jednej stronie. Była więc to niepotrzebna komplikacja.
Dodatkowo mógł zmienić się trochę styl tytułów opowiadań. Po prostu dlatego, że nie jestem w stanie upilnować formatowania tytułów, kiedy Google wrzuca mi średnio po 129(!) pustych linii w środku kodu. Tak, tyle ostatnio usunąłem, a nie wydaje mi się, żeby to było najwięcej.
Z bólem podjąłem decyzję o tymczasowym zawieszeniu projektu "Zamieć". Podczas gdy moja głowa eksploduje wręcz pomysłami co dalej z serią Imperator Kain, zauważyłem drastyczny brak pomysłów co dalej z Zamiecią.
W związku z tym do Zamieci wędruje flaga .: !SUSPENDED! :., a do Imperatora Kaina wędruje nowe opowiadanie o tytule Trident.

Podsumowując:
primo - brak tytułów serii przy opowiadaniach, ewentualna zmiana formatowania tytułów opowiadań;
secundo - brak nowych opowiadań w Zamieci do odwołania;
tertio - Nowe opowiadanie w serii Imperator Kain;
quatro - Opowiadania mogą być wrzucane rzadziej, z powodu coraz mniejszej ilości czasu, w stosunku do relatywnie rosnącej ilości zadań dziennie.

Proszę też o Wasze komentarze (o minimalnym chociaż poziomie konstrukcji i przemyślenia). Podobało się, fajnie, napisz co się podobało, jakieś sugestie, spekulacje. Nie, trudno, opisz co twoim zdaniem jest nie tak. Wasze opinie są jedną z najważniejszych wskazówek dla mnie na temat mojej twórczości. Poza tym jest to przyjemne dla autora, widzieć jak coś zaczyna żyć wokół jego dzieła. No, chyba, że moja skromna praca wywołała u Was zachwyt tak wielki, że odebrało Wam mowę... Ale z doświadczenia wiem, że gęba nie jest potrzebna do pisania na klawiaturze, prawda?
Komentarze typu "fajne xDDDDDDDDDDD" będą od razu usuwane, to tak na wstępie.

Aha, chronologii nie ma, więc proszę nie szukać - jeszcze - ciągu logiczno-przyczynowo-skutkowego. Kiedyś posortuję to według odpowiedniej linii czasu, a tymczasem...

Pozdrawiam was ciepło i życzę miłej lektury, poszukiwanie literówek uważam za otwarte.

~ Andrzejef, out.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz